örgütsel sıkıntıların gölgelediği bir fantezi

MIK Paris’e giden haftalarda, festivalin sonu hüsranla sonuçlanacak gibi görünüyor. Biletlerin satışa sunulmasının ardından her gün için bilet sırası değiştirilen etkinliğin sosyal medya paylaşımları, para iadesi veya faturanın eski haline getirilmesini talep eden yorumlarla dolup taşıyor. Bir oturuşta çok fazla gezinin ve Accor Arena’nın festival hafta sonu geldiğinde yarı boş olabileceğini hissetmeye başlayın.

K-pop’a adanan ilk gün (18 Şubat), neyse ki durum böyle değil. Tribünler, yanlarında kadrodaki farklı sanatçıları temsil eden ve her biri insan kalabalığına renkli bir ışıltı katan ışık çubukları taşıyan hayranlarla dolu. Gün boyunca seyirciler ‘Seven Nation Army’ riffiyle patlıyor, bu da sahnedeki idollerin çoğunu şaşkına çeviriyor.

Cherry Bullet, her şeyi canlı, sürekli değişen bir tarzda başlatır. “Aloha Oe” arkalarındaki ekranda retina yakan çiçek baskısı kadar parlak. Öte yandan, ‘Love In Space’in retro-fütüristik sentezleri, bağımlılık yaratan koreografiyi çivilerken grubun üzerinde titreyen ışın kılıcı benzeri kırmızı ışık huzmeleri tarafından galaksiler arası daha da iyi hale getirildi.

Bu hafta sonu dizideki birçok sanatçı için, ilk kez Paris’te ve hatta bazıları için Avrupa’da performans sergiliyorlar. BI, Fransız ilk zamanlayıcılar kampına giren eylemlerden biridir ve kalabalık onu coşkulu bir şekilde karşılar. “Sizler bu güzel şehir gibi harikasınız,” diyor sırıtarak. Yanıt, ışıltılı, bulaşıcı bir ‘illa illa’dan, sahneden ilk atlayan ve hayranların yanına oturduğu kapanış fedaisi ‘Cosmos’a kadar kusursuz bir set sunduğunda daha da yükseliyor. bariyer.

Chung Ha daha önce Paris’te performans sergilemiş olabilir, ancak bu sefer bir sürprizle geri döndü – bir sonraki albümünün yayınlanmamış önizlemeleri. İlki, “Aşka İnanma”, gözyaşları arasında nazikçe dans etmek için yapılmış, acı tatlı bir ayrılık soft bop şeklini alır. Bu arada “Love Without You”, kalabalığı anında zıplatan coşkulu, dört kata kadar yükselen bir koroyla kalp kırıklığını maskeliyor.

K-pop gününün büyük bir kısmı bu son şarkının enerjisiyle doludur: arenayı bir partiye çeviren iyimser, yüksek enerjili performanslar. KARD, tropikal ‘Oh NaNa’dan sıçrayan kulüp havasına kadar Paris’e EDM renkli çetelerden oluşan bir karnaval getiriyor. “Aptal Küçük”, Pentagon – bu gece sadece beş üye tarafından temsil ediliyor – cephaneliklerinden gürültülü, parlak kesimler seçiyor. Yuto, Kino ve Wooseok, 2021 single’ları “Cerberus”un ateşli bir ilk canlı yorumunu yaparken grup performans göstermeden sahneden ayrılamaz. ‘Parlamak’K-pop’un en karşı konulamaz kulak kurtlarından biri.

Daha sonra Hwa Sa, “I’m AB” ve “Maria” ile en şehvetli yanlarını sergiliyor, ardından kısa, tatlı hit parçalar için MAMAMOO’nun kataloğuna giriyor ve şimdi altı üyeyle tam gücüyle geri dönen BTOB, klasik bir his veriyor. ‘Seni Özlüyorum’ ve ‘Senin Adamın Olacağım’ gibi partilere.

Birinci gün de efsanelerle dolu. Hip-hop ikonları Epik High, benzersiz kariyerlerini kapsayan bir performansla neden bu kadar saygı gördüklerini açıkça ortaya koyuyor. “Map The Soul” ile endüstri tarafından kol mesafesinde tutuldukları günlerinden “Kill This Love” ve “New Beautiful” ile daha parlak YG dönemleri aracılığıyla “Rosario”nun havalı, havalı vahşetine gidiyoruz.

Günü kapatmak için Girls’ Generation’dan iki üye ayrı ayrı da olsa sahneye çıkıyor. İlk olarak, Hyoyeon setini performans ve DJ’lik arasında paylaştırıyor, ikincisi, SNSD’nin titreyen EDM ritimleri ve Sam Smith’in ‘Unholy’ ve Fatboy Slim remiksleri arasında hitlerini içeriyor. Daha sonra Taeyeon, çarpıcı vokaline vurgu yapan zarif, duygusal bir setle işleri tamamlıyor. Kelime “GİRİŞ” “I”da solo kariyerinin başlangıcına dönüp baktığında sesi her zamankinden daha iyi çıkarken, yüksek notaları zahmetsizce vururken arkasından parlıyor.

MİK Festivali 2023
Kredi bilgileri: MIK Festivali

Hip-hop günü (19 Şubat) bazı açılardan daha sessiz – mekan 24 saat öncesine göre çok daha boş geliyor – ama diğerlerinde çok daha vahşi ve kabadayı. Sahnede sürekli bir kaos var, Kid Milli’nin WBYH ekibinin geri kalanının onu heyecanlandırdığını, kalabalığın ve birbirinin üzerine su püskürttüğünü gören genişleyen seti veya JJANGYOU’nun söz konusu parmaklıkların üzerinden atlayıp birinci kata tırmanması gibi sürekli bir kaos var. kendi setinin şarkısı. Oradan, mikrofonu sihirli flüt görevi gören Fareli Köyün Kavalcısı gibi yapar. Sıraların arasından hızla geçiyor ve yere geri iniyor, neredeyse tüm odayı turluyor, ardından her adımda heyecanlı bir hayran kitlesi geliyor.

Ne yazık ki, MIK Paris’in ikinci günü aynı zamanda kalite açısından da en düzensiz gün. JJANGYOU kesinlikle olaya biraz saflık katıyor ama aynı zamanda kalabalığı heyecanlandırmak için çığlık atmaya bel bağlama tuzağına da düşüyor. Han Yo Han’ın seti baştan savma başlar ama kendini “Koreli rock yıldızı” ilan eden kişi, olayların içine girdikçe dengesini yeniden kazanır – ta ki “I Don’t Know” için parlak pembe elektro gitarını kuşanana kadar. Enstrümanı vücudundan koparıp sahnede ikiye ayırmadan önce telleri dişleriyle koparmasıyla sona eren bir erişte solosu sunmak için kullanıyor. Bir rock yıldızının en yüzeysel biçimini somutlaştırmaya yönelik hilekâr bir girişimin floresan parçaları olan enkazı inceledikten sonra sahne boyunca kasılarak ilerliyor.

Yine de hip-hop gününde başka bir yerde heyecanlanacak çok şey var. R&B yıldızı GSoul, kadifemsi vokali ve dinleyicilerin bazı kesimlerinde ciğerleri patlatan çığlıklara neden olan dokunaklı şarkılarıyla bizi rahatlatıyor. Giriboy daha sonra rap becerisi ve daha yumuşak geçişler arasında zahmetsizce geçiş yapar, ancak günün ilerleyen saatlerinde Jay Park tarafından “geleceğin efsanesi” olarak adlandırılan – etrafındaki neredeyse herkesi gölgede bırakan Big Naughty’dir. 19 yaşında bir şekilde günün en genç oyuncusu olmasına rağmen, sizi perçinlemenizi sağlayan üstün bir özgüvene sahip. Yıldız gücü yalnızca, ‘Lovey Dovey’ gibi sevilen mücevherler ve hızlı ateşli raplerle eşit derecede patlayan eklektik şarkı listesiyle pekiştiriliyor (‘5 Gawd Remix’).

Park’ın kendi seti, insanlara istediklerini vermede bir ustalık sınıfıdır – bu durumda duygusal baladlar, seksi, yağma dolu kesimler ve evet, ‘Anne’ twerk. Baştan sona yıldız, “The Purge”daki sert rapçiden “K-Town”daki parti başlatanların kralına ve “Yesterday”deki yufka yürekli romantikliğe kadar çok yönlülüğünü vurguluyor.

MİK Festivali
Kredi bilgileri: MIK Festivali

DJ’inden 10 dakikalık bir ısınma setinin ardından CL, uzun zamandır beklenen Accor Arena’ya varıyor ve tüm güne hükmetmeye hazır görünüyor. Bunu yapmak için hiç vakit kaybetmeden, yüzüne kendinden emin bir sırıtışla “Baharatlı”, “Hwa” ve “En Kötü Kadın” şeklinde şiddetli bir üçlü tehditle olayları başlatıyor. “Bütün kötü orospularımı burada görmek istiyorum,” diye ilan ediyor ikincisinin önünde, o kabilenin lideri olarak dimdik ayakta. Kalabalık, 2NE1 solosu “MTBD”nin sürpriz bir şekilde dahil edilmesinden önce, bağımlılık yaratan tavırlarla dolu “Hello Bitches”in önüne geçip atmosferi hararetine yükseltmeden önce, “Doctor Pepper”ın her kelimesini ona haykırıyor.

Ardından, setine yaklaşık 20 dakika kala CL, Paris’e veda ediyor ve mekandaki ışıklar yanarak gösterinin bittiğini gösteriyor. Bir başrol oyuncusundan bu erken veda 55 dakikalık bir set için faturalandırıldı MIK Paris’teki organizasyonel sıkıntıların kesin bir hatırlatıcısıdır. Setler erken başlar ve performanslar arasında neredeyse hiç ara verilmez – önceki sanatçı vaktinden önce gitmiş olsa bile – hayranları çılgınca tazeleDizihk ve sularını tazelemek için zamanları olduğunu düşünürler. Diziliş değişikliklerinin orijinal sayısı da hayranlara büyük bir zarar verdi, ancak muhtemelen sanatçıları da eksik bıraktı: K-pop ve hip-hop’u karıştırmak, madalyonun her iki tarafından daha fazla eylem keşfini teşvik ederken aynı zamanda popülerlik kazandırabilirdi. -hop sanatçıları hak ettikleri kadar büyük kalabalıklar.

Genel olarak, MIK Paris, büyük ölçüde Kore müziğinin parlak bir kutlaması ve K-pop “dünyası” tur rotalarında genellikle göz ardı edilen bir alanda ülkeden pek çok sanatçıyı görmek için çok takdir edilen bir fırsat. Organizatörleri hatalarından ders alabilirlerse, bir sonraki etkinlik harika olur.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

AgenCuan merupakan salah satu situs slot gacor uang asli yang menggunakan deposit via ovo 10 ribu, untuk link daftar bisa klik http://faculty.washington.edu/sburden/avm/slot-dana/. judi bola pragmatic play slot pragmatic play online surya168 idn poker idn poker slot online akun pro thailand