Pop müziğine gerçeküstü bir dönüş yapan Toronto vizyoneri

WAustin, Teksas’ta lüks bir Meksika restoranındayız ve Debby Friday taco yiyor ve SXSW setini yeniden yaşıyor. “Etrafta iyi hisler var,” diyor bize ısırıkların arasında. Hayranları onun türe meydan okuyan sesiyle tanıştıran 2018 EP’sine başını sallayarak, “Orada ‘Bitch Punk’ günlerimden beri müziğimi tanıyan bir grup insan vardı,” diye ekliyor. “Gerçekten şok olmuştum çünkü Austin’e hiç gitmedim, burada hiç çalmadım ve henüz ilk plağımı çıkarıyorum. O kadar iç açıcıydı ki, ne bekleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Cuma günkü ilk uzun metrajlı albümü “Good Luck”, endüstriyel rock, house müzik ve pop arasında bıçak sırtında yürürken, dinleyicilere onun geniş kapsamlı etkileri hakkında fikir veriyor. Albüm genelinde, Nijerya doğumlu şarkıcının sesi uğursuz aranjmanlar ve kostik prodüksiyon konusunda duygulu, baş single “So Hard To Tell”de olduğu gibi, korkularını yüksek sesle merak ederken, itiraf ediyor, “Burası cennet mi cehennem mi? / Böyle olunca Ah, anlatmak çok zor”. Bir başka öne çıkan albüm “What A Man”da, “kaotik” erkeklerle önceki, çalkantılı bağlantılarını seslendirirken titreyen gitarlara karşı şarkı söylüyor.

Friday’in aynı anda birden fazla sonik dünyada yaşama, onları ateşli vokal tonları ve samimi sözlerle katmanlama yeteneği, elektronik yapımcısını öne çıkaran şeydir. Dünya çapında büyüyen bir hayran kitlesi ve sesini denemeye devam etme hevesi ile kariyerinin sadece başlangıcı olmasına rağmen, müziğinin benzersizliği şimdiden parlıyor.

NME: ‘İyi Şanslar’ı dünyayla paylaşmak konusunda ne düşünüyorsunuz?

“Çok heyecanlıyım. Yapımı uzun zaman almış gibi hissettiriyor, bu yüzden sadece hazırım ve ne olacağını görmeye hazırım. Albümü yaptığımda dürüst hissettiren bir şey yapma niyetim vardı ve bunu ‘Good Luck’ ile başarmış gibi hissediyorum. Bana ve sanatımın pek çok parçasına özgün geliyor. Bu çok kişisel bir albüm.”

Böylesine otantik bir kaydı üretmek ve yazmak göz korkutucu muydu?

“Başka seçeneğim olduğunu sanmıyorum. En başından beri, çok katı bir ailede büyüyen bir genç olarak kendim olmak bir isyan eylemiydi. Gerçekten yapılandırılmış bir ortamda olduğunuzda, kendinizi evinizin dışında ifade etmenin yollarını bulmalısınız. Kim olduğun konusunda dürüst olmanın yollarını bulmalısın. Otomatik olarak geliyor, başka ne yapardım bilmiyorum.”

Daha önce, müziğinizi tek bir kelimeyle tanımlayacak olsanız ‘gök gürültüsü’nü seçeceğinizi söylemiştiniz. ‘İyi Şanslar’ı tanımlamak için hangi kelimeyi kullanırdınız?

“’Yolculuk’ derdim. ‘İyi Şanslar’a giren duyguların çoğu, kaybolmuş hissetmekten, kendimi bulmaktan ve kendim olmaktan geliyordu. Bu şarkıların çoğu, şu anda geçmiş bir benliğe yazdığım, ya teselli sözlerini paylaşan ya da derinlemesine düşünen benim. Bu albümle yapmak istediğim şeylerden biri de benzer deneyimlere sahip insanlarla bağlantı kurmaktı. Hiç kaybolmuş hissettiyseniz veya ‘ben ne yapıyorum’ diye düşündüyseniz veya ‘burası cennet mi, burası cehennem mi?’ ‘Ben kimim?’ sorusunu tercüme etmek istedim. insanların bu deneyimde yalnız olmadıklarını bilmelerini sağlamak için albüme. Bu çok yaygın bir şey ve pek çok insan bundan geçiyor ve albümümün çoğu bundan bahsediyor.

‘İyi Şanslar’da eski hallerinizle hangi mesajları paylaşmayı umuyordunuz?

“Seni seviyorum. korkma Devam etmek. Özellikle devam et. Müzisyen olacağımı hiç düşüDizihmiştim. Çocukken çok yaratıcıydım ama müzisyen olma fikri hiç aklıma gelmemişti. Ailem göçmen ve müzik endüstrisi hakkında hiçbir fikrim yoktu. Şimdi bile, bu albümü çıkarırken bile hala her şeye hayranlık duyuyorum. Çok minnettarım ve hala gözlerim açık. Hala ‘şu anda hangi hayatı yaşıyorum?’ Ben de genç halime ‘devam et’ derdim. Yaşadığım her şey, tüm acılar, tüm ıstıraplar, tüm berbat anlar, yolum doğrusal olmadı ama diğer taraftan artık buna değdiğini söyleyebilirim.”

Debby Cuma
Debby Friday KREDİSİ: Basın

Kendinizi “zil yıllık anti-kahraman” olarak tanımladınız. Bu başlığın sana ne faydası var?

“Nesiller arasında hissediyorum. Ben çok genç bir Y kuşağıyım ve bölen faktör olduğunu düşündüğüm internette büyüdüm. Kendime bir anti-kahraman diyorum çünkü hikayemin başına bakarsanız, sonunda bazı şeyleri çözeceğimi düşüDizihzsiniz. Gençken çok kaybolmuş ve asiydim. Şimdi, bir bakıma bekleDizihdik bir mazlum gibi hissediyorum.”

Geçenlerde ‘Hot Love’ı yayınladınız ve bunun “sarhoş edici ve yanıcı” ilişkiler hakkında olduğunu söylediniz. Seni bu konuda bir şarkı yazmaya iten ne oldu?

“Bu damarda şarkılar yazıyorum çünkü bu patlayıcı ilişkilerin çoğunu yaşadım. Şimdi, bu döngüyü kırabilen birinin bakış açısından yazdığımı hissediyorum. Artık bu tür ilişkiler içinde değilim ama neden öyle olduğumu anlayabiliyorum. Birçok insanın başına gelir. Birbirimizi nasıl düzgün bir şekilde seveceğimiz gerçekten öğretilmedi ve kendimizi gerektiği gibi sevmemiz öğretilmedi. Öyleyse, ilişkilere girdiğimizde, ne olmasını bekliyoruz? Ondan öğrendiğim için kabullendim. Sahip olabileceğim herhangi bir deneyim, eğer ondan bir anlam çıkarabiliyorsam üstesinden gelebilirim.”

Önceki EP’lerinize kıyasla ‘Good Luck’ prodüksiyonuna nasıl yaklaştınız?

“Bir yapımcı olarak ilerlememi duymak istedim. Benim için gerçekten önemli olan yaptığım her şeyi kendim ürettim çünkü bu benim sesim, benim sonik sesim. Benim için önemli çünkü benden bir şey duyacaksan, bunu tam da düşündüğüm gibi duymanı istiyorum. Cilalı olmasa ve ben dünyanın en iyi yapımcısı olmasam bile… henüz. İnsanların beni seslerde ve şarkılarda hissetmesini istiyorum ve bunu ‘Good Luck’ ile başarmış gibi hissediyorum. Benim, beğen ya da beğeDizih.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

AgenCuan merupakan salah satu situs slot gacor uang asli yang menggunakan deposit via ovo 10 ribu, untuk link daftar bisa klik http://faculty.washington.edu/sburden/avm/slot-dana/. judi bola pragmatic play slot pragmatic play online surya168 idn poker idn poker slot online akun pro thailand